22 Nisan 2015 Çarşamba

Kullandığım BB ve Fondötenler: CLINIQUE anti blemish, ETUDE HOUSE Precious Mineral ve MİSOO Nayool Cosmetic

Sizinle daha çok kullandığım ürünleri paylaşacağımı ilk yazımda belirtmiştim:)

Bugünün ürünlerinde benim en sık kullandığım fondöten ve BB kremler var.
İlk olarak en eski BB kremimi yaniii => MİSOO Nayool Cosmetic' i paylaşmak istiyorum. Bu BB krem BB kremin ana vatanı diyebileceğimiz bir yerden geliyor:) Evet çoğunuz tahmin etmiştir az çok bu Kore malı BB kremi ilk olarak 3 yıl önce kullanmaya başladım. O zamanlar daha yeni yeni adını duymaya başladığımız da ben Maybelline BB kremi kullanıyordum. okula giderken falan fondöten sürmeyi çok sevmediğim için hafif bir şeyler istiyordum ki BB kremler imdadıma yetişti. benim yüzümde üniversiteye geldikten sonra oluşan sivilce ve sivilce izleri var maalesef:( bir çoğumuzda aynı dert var ve çok can sıkıcı olabiliyor. sivilce problemiyle ilgili ayrı bir post hazırlayacağım:)


Şimdi MİSOO BB KREM' i paylaşıyorum. Kendisini üniversite birinci yılında tanıdığım ve hala arkadaşlığımızı sürdürdüğüm bir Koreli aile tarafından tanıma fırsatı buldum. Yaz tatilinden dönüşte Kore'den ne istersiniz dediklerinde: teşekkür ederiz gerek yok siz sağlıcakla gidi gelin o bize yeter  demedim tabi ki :))) Kozmetik cenneti olarak bildiğimiz yerden tabi ki isteklerimiz oldu. Her gün Kore'ye gidip gelinmiyor yani:) kendim gidip hepsini tek tek inceleyerek almayı isterdim ama KISMET işte:) Velhasıl böyle bir tanışmamız oldu.
Sürümü oldukça rahat ve nemlendirme özelliği oldukça iyi bir BB. tüm cilt tiplerine uygun özellikle kuru ciltler bu BB' yi çok sevecek. Ayrıca spf35 Faktörü çok çok iyi çoğu BB de olmayan bir özellik. kapatıcılık konusunda çok iyi değil ama yüzünüze inanılmaz güzel bir ışıltı veriyor. Resmen canlandırıyor ve yumuşacık oluyor. günlük dışarı çıkarken çok uğraşmak istemeyen için harika güneş kremi+nemlendirici+BB :) Kore'den geldiği renkler biraz daha açık bende beyaz tenli olduğum için gayet güzel oldu seviyorum bunu 2. kutuyu kullanıyorum.

Sıradaki BB kremim ETUDE HOUSE Precious Mineral=> Bu da yine Kore'den gelen BB kremlerden birisi. ilk paylaştığımın aksine kapatıcılığı daha yüksek ve daha yoğun bir BB krem. Ren olarak da daha açık beyazımsı bir rengi var ama ciltle bir süre sonra bütünleşip rengini eşitliyor. ben yine de tek başına kullanmıyorum. Spa 30/ PA++ oldukça iyi bir güne koruma faktörü var. Bu BB kremlerin en sevdiğim özellikleri güneş koruma özellikleri çünkü ben yüzümün yanmasından gerçekten nefret ediyorum. herkes bronzlaşmaktan hoşlanırken ben yanmamak için elimden geleni yapıyorum:) bir önceki paylaşımıma göre kuru ciltler için biraz problem olabilir. yani bunu kullanan bir arkadaşımın cildi kuru ve tek başına kullanamadığını nemlendirici bir kremle kullandığını söylüyor. ben nemnmlendirici özelliğinden değil de renginden dolayı cliniq ile karıştırıp uyguluyorum. 

Evet sıradaki de CLINIQUE Anti Blemsh Solutions likit fondötenim. cildimn akneye meyilli değil dirrek akneli bir yapısı olduğunu söyleyeyim. Bu yüzden aldığım ürünlere ok dikkat etmeye çalışıyorum. Sadece CLINIQUE de bulunun akneli ciltlere özel anti blemish fondöten bu yüzden vazgeçemediklerim arasında. Ben 02 fresh ivory numarasını kullanıyorum ama cildime bir tık koyu düşüyor. zaten fondöten pudra alırken en çok zorlandığım kısım renk seçimi. Özellikle işi uzmanına yani oradaki çalışanlara bırakmaya çalışıyorum ama yine de tutturamıyoruz. mağazalardaki ışıklardan da olabilir ya da benim cilt rengimden bilemiyorum renk konusunda başarısız oluyorum. bu yüzden tek bir ürün kullanmak yerine elimdekileri karıştırarak cilt rengimi bulabiliyorum :) sürümü çok kolay dyemem yağsız olduğu için çok çabuk kuruyor, hemen dağıtmanız lazım. Sürdükten sonra ciltle bütünleşmesi ve uyumu gayet güzel. Öyle fondöten sürmüşsün gibi katman şeklinde durmuyor. daha doğal ve mat bir görüntüsü oluyor. en güzel özelliği parlama yapmaması. ben genelde sabah çıkarken sürüyorum ve yaklaşık 7-8 saat yüzümde kalıyor. Gayet memnunum. 
 Etude House ile birlikte kullanıyorum renk dengesani sağlamak  için ve güneş koruma özelliğinden yararlanmak için. clinique de tek olumsuz gördüğüm güneş koruma faktörü olmaması çünkü tedavi edici özelliğe sahip bir ürün ve tedavi sırasında cildimizi güneş ışınlarından korumamız gerekiyor.
Benim kullanıp memnun kaldığım ürünler bunlar. Memnun kalmadığım ürünler de var tabi ki onları da bir başka postumda paylaşacağım:) Bunların içinden kullandığınız ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum.Ayrıca sizinde kullandığınız çok memnun kaldığınız veya hiç ama hiç memnun kalmadığınız ürünler varsa burada bizimle paylaşırsanız ok mutlu olurum :) Bir başka paylaşımda görüşmek üzere mutlu kalın :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder