20 Nisan 2015 Pazartesi

Ojelerim: Flormar 427 ve Alix Avien 188

Bu ara her gördüğüm ojeyi alıyorum:) Aslında aradığım bir renk var ama onu bulana kadar alakasız bir çok ojeyi alacakmışım gibi görünüyor. bunlar en son aldığım ojelerden ikisi. henüz bugün deneme fırsatı buldum ve renklerine uyumlarına bayıldım.


FLORMAR 427
Flormarın rengi fotoğraftaki ile hemen hemen aynı diyebilirim. mor gri arası bir renk vizon gibi de ama içinde kesinlikle mor var. yani tam olarak bir renk söyleyemiyorum:) rengi nude tonlarında ve oldukça kullanışlı bence her renk kıyafetinizle uyum sağlayabilir. Flormarın ojelerini seviyorum hem sürümü kolay hem de tek kat sürmeme rağmen oldukça iyi renk veriyor. bu ojeye has bir özellikli mi bilemiyorum ama çok çabuk kurudu. Benim için ojenin en özelliklerinden biriside çabuk kuruması çünkü hep son dakika ojemi sürüyorum:)

ALIX AVIEN 188
Simli şeylerden çok hoşlanmazdım aslında ama ojelerde nedense hoşuma gider oldu. Özellikle tek parmakta veya farklı renk ojelerin üstüne tek kat sürerek kullanmak gerçekten güzel oluyor. simli ojelerin çoğu tek başına kapatıcılık sağlamaz ama bunu 2 kat sürdüğünüzde çok rahat kapatıcılık sağlıyor. tek başına sürmeyi düşüneceğimi sanmıyorum ama bu şekilde ojelerimin üstüne sürebilirim.

Burada da ikisini yan yana paylaşmak istedim. hem tırnağımdan hem de orijinal hallerinde görün istedim. ben bunları Watsons mağazalarından almıştım ama hemen hemen her yerde bulabilirsiniz diye düşünüyorum:)
böylelikle ilk postumu yazmış bulunuyorum devamı gelecek, bol bol kendi kullandığım ürünleri paylaşacağım takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder