24 Nisan 2015 Cuma

Ojelerim: Pastel NUDE BEİGE755, Flormar 301 ve Koton 461

Ojelerim serisi devam ediyor:) oje sürmeyi çok seven biriyim, özellikle nude rekleri kullanmayı çok seviyorum. Zaten ojelerim genel olarak aynı renk farklı tonlarda, arada ruh halime göre renkli ojelerde aldığım oluyor. koyu renkleri çok fazla tercih etmiyorum. Değişiklik olsun diye kullandıklarım var tabi. ama hemen hemen herkeste bulunan kırmızı ojeyi bende almıştım uzun süre kullanılmayan oje gibi oda bozuldu ve kendisi çöpü boyladı:) geçenlerde Koton'a gittiğimde gözüme çarptı rengi çok güzel duruyordu kırmızı ama böyle ne çok açık ne de çok bordo gibi bir ton. deneme yapamadığımız için tırnakta nasıl durduğunu göremedim ve zaafıma yenik düşüp aldım:( ürünlere geçmeden önce hikayelerini anlatıyorum böyle lütfen sıkılmayın :)


Evet şimdi ojelerime geçiyorum. İlk olarak en sevdiğimden başlamak istiyorum.
Tabi ki Pastel NUDE serisi ve benim en bi sevdiklerimden olan BEİĞE 755 tonu. Yazımın başında da söylediğim gibi nude;ten renklerini çok seviyorum hemen hemen her tonunu kullanıyorum. Tırnakları temiz ve bakımlı gösterdiğini düşünüyorum. Gayet şık bir görüntüsü oluyor aynı zamanda da çok kullanışlı. her yere giderken rahatlıkla kullanabileceğiniz bir renk. Doğal olan her renk güzeldir:) Tırnaklarım çok bakımlı değil maalesef fotolardaki kusurları mazur görün. Tırnak etlerim çok kavlak kavlak oluveriyor. Manikür yaptırmıyorum bana çok sağlıklı bir şey olarak gelmiyor. ama bakım kremleri kullanıyorum.
BEİGE 755
Sırada beni büyük hayal kırıklığına uğratan Koton'un ojesi var. Rengine bayılarak almıştım ama şişede durduğu gibi durmuyormuş. yani kaç kat sürerseniz sürün o renk çıkmıyor ortaya. oje aldığımdan beri ilk defa kullandım ve sadece 2 kat sürdüm hemen hava kabarcıkları oluştu. üstelik ojeleri sürmeden önce ellerimi yıkadım ve şişeyi sallamadım da. zaten kırmızı ojenin lekesi kaldığı için sürmeyi çok sevmiyordum bide öyle olunca sinir oldum. koyu renk sürmeden önce ilk olarak ten renginde ya da şeffaf ojelerle baz uygulaması yapıyorum işe yarıyor tavsiye ederim. tek br parmağımda falan da değil bir çoğunda hava kabarcıkları oluştu ve istediğim renkte ortaya çıkmayınca oje benim için tarihe karışacaklar arasında yerini aldı. bir daha da Koton dan oje almam galiba( büyük konuşmamak gerek;) fotoğrafta ojenin üstüne 2 kat cila sürdüm ki çok kötü görünmesin diye ona rağmen buradan bile belli oluyor. zaten 1 saat sonra kendisini sildim :)
Koton 461

Klasik olacak bu ama yine de eklemek istedim eksik kalmasın diye:) kendisi herkeste vardır muhakkak farklı markalarda bendeki Flormar301 cila. tek başına kullanmıyorum genelde ojelerle uyuduktan sonra tırnaklarda oluşan yastık yorgan izlerini kamufle etmek için kullanıyorum:) ne kadar erken sürersem süreyim o izler maalesef çıkıyor bende çözümü bu şekilde buldum gayet iyi hoş yani bence :) bazen de koyu renk oje sürmeden önce baz niyetine kullanıyorum bazende parlaklığını arttırmak için. her daim kullanılan bir oje yani kendisi.
301
Bugünün ojelerinden bu kadar. Oje serisinin devamı kesinlikle gelecek. bu arada uzun zamandır aradığım kalem şeklinde oje çıkarıcılar var bir türlü karşılaşamadık kendisiyle. nette buldum ama bir kuaför sitesiydi hiç bilmiyorum güvenemedim. Watsons Gratis çalışanlarına soruyorum bana french kalemi gösterip duruyorlar. anlaşamıyoruz yani:) gören duyan olursa bana da haber versin pleasee :) sizin de kullanıp beğendiğiniz ya da benim gibi dert yandığınız ürünler varsa yorum bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder