27 Nisan 2015 Pazartesi

Ojelerim: Deborah Milano Smalto Gel Effect 03

Ojelerim serisinde bugün benim favori ojelerimden Deborah Gel Effect 03


 İlk defa Deborah'ın bir ojesini kullanıyorum ve sadece rengini çok beğenerek aldım yani sürümü, duruşu hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Rengi çok tatlı gül kurusu tonlarında ten rengimle çok uyumlu duruyor. Nude tonlarındaki ojeler gibi aslında.

Deborah'ın söyledikleri: 2014 yılında ilk çıktığından beri uluslararası bir başarı elde eden Gel effect ojenin özellikleri arasında tıpkı jel görünümü veren en ileri seviyede parlaklık, yoğun renk ve kusursuz bitiş ve zahmetsiz bir uygulamaya izin veren formülü bulunuyor. İşte bu nedenle Deborah Milano muhteşem GEL EFFECT oje serisine 2015 İlkbahar defilelerinden ilham alan yeni renkler ekledi. Uzmanlardan oluşan bir ekip en son moda defilelerinden ilham alarak en sofistikesinden en trend olanına kadar bu yeni muhteşem renkleri geliştirdi.


Ojenin fırçası kalın flormardaki fırçalar gibi ince değil. Aslında ben kalın fırçalı ojeleri pek sevmezdim. Alırken en çok tereddüt ettiğim nokta bu olmuştu. aldıktan sonra ilk işim ojeyi denemek oldu) sürmü çok ama çok rahat bir oje  en önemli özelliği de çok çabuk kuruyor olması. Fotoğraflardaki tek kat sürülmüş hali. Tek kat kullanımda bile gayet güzel kapatıcılık veriyor. Çoğu oje kuruduktan sonra bile en ufak bir dokunmada iz bırakıyorken Deborah ojesinde bu olmuyor. Üzerine tekrar parlatıcı sürmenize bile gerek kalmadan parlaklık veriyor. Gel serisinin bir özelliği de bu tam anlamıyla jel etkisi yaratıyor.

8.5 ml boyutu ve kullanım ömrü 36 ay olarak belirtilmiş. Hiç zannetmiyorum ki bir ojeyi 3 yıl boyunca bekletecek biri olsun. Hele bir de bu renge benim gibi aşık olursanız bırakın 36 ay bekletmeyi 36 gün bile bekletemezsiniz:)

Ürün kodu kapağın üst kısmında yer alıyor. Ben bu ojeyi Watsons Mağazalarından aldım ve fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 4,90TL veya 5,90TL olmalı. Diğer ojelere oranla fiyatı yüksek görünse de bence değer sürdüğünüzde farkı anlıyorsunuz.


Sizinde kullandığınız, memnun kaldığınız ojeler varsa yorumda bekliyorum. Aynı zamanda sayfama üye olup takip ederseniz yayınlarda daha çabuk haberiniz olur ve çekilişlere katılma şansı yakalarsınız:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder